Fórum - Téma


Strata vykonu motoru


Fórum L200 / Triton IV Strata vykonu motoru

Informace o modelu: Mitsubishi L200 / Triton IV

Diskuze o vozidlu

2012 L200 / Triton IV

14 diskuzí

Utajené vozidlo

Palivo diesel. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 4-válec, Řadový.



2013-04-18 07:59:09

Ahoj, potřeboval bych radu.

V listopadu 2012 jsem koupil novou L200. Od začátku mám problémi s tím, že mi během jízdy klesne výkon, auto se nechce rozjet. Spotřeba začne stoupat až k 15l/100 km.

A během jízdy se to opět vzpamatuje, trochu to cukne a auto jede normálně. Žádná kontrolka se nerozsvítí, pouze pozoruji, že začně neco smrdět takovou sladkou vůní, jako kdyby se neco pálilo, nějaké guma nebo gumová kapalina.

V servisu jsem to měl 3-krát ale pokažby bez závady. Vše je prý ok, turbo, váha vzduchu, EGR... vše bez problémů.

Mám trochu podezření na uzávěrky diferáku, přijde mi, že se mi spojí zadní i přední náprava vč. diferáků a po chvilce se to rozpojí.

Motor: 2,5 diesel, 5 - rychlostní + redukce, L200 2,5 DI-D - Intense Double Cab 2012

Prosím o radu, nemáte někdo podobné zkušenosti s takto novým autem? Už opravdu nevím co mám dělat, v servisu nevědí a mě to docela štve, že to občas nejede.

2013-04-30 15:24:49

hojky ty tam mas uz dpf?chtelo by to diagnostikou prozkoumat jak se chova treba tlak paliva atd.to by snad v servisu meli zkouknout ,ale jak to popisujes tak bych to videl na senzor tlaku paliva v cerpadle

2013-08-27 17:29:17

kulhajs.dc: Ahoj,chcem sa ta opytat ci sa ti podarilo vierist problem.

all: Zdravym vas vsetkych na tomto fore. Mam podobny problem a neviem si pomoct,mozno niekto z vas sa uz s tym stretol a pomoze.

Mam L200 r.v.2008 2,5DI-D , AUTOMAT V4A51 , 40tisic km , RALLITRONIC

Auto ma problem pri rozjazde,na rovnej ceste sa to este da aj ked velmi pomaly,ked uz idem v terene hore kopcom a potrebujem ubrat koly nejakej skale alebo konaru tak uz sa nepohne aj keby som drzal plny plyn. Musim sa spustit dole a opet plny plyn. Auto by malo mat 123kw a sprava sa ako keby malo 50kw. Prevodovka bola komplet rozobrata prekontrolovana je ok,nemala ziaden problem. Bol som v Mitsubishi na diagnostike,tak vsetko ok. Akurat jeden snimac ABS je vadny. Turbo funguje,vaha vzduchu ok,eger ventil ok ,rozvody ok vsetko je ok. Bol som este u jedneho chlapika na podrobnejsiu diagnostiku tak jedine co sa mu nezda tak predvstrek na volnobehu ma -8,ta hodnota sa mu zda prilis vysoka. V Mitsubishi mi nevedeli povedat tie hodnoty a tolerancie. Pocul som vraj Japonci mozu mat tak nizky predvstrek.... Neviem kde uz mam hladat chybu,mozno niekto z vas mi da nejaky tip.

Dakujem s pozdravom Marcel

2013-08-27 17:33:19

Ahoj,

dej mi tvůj e-mail, pošlu Ti co mi poslali přímo z Mitsubishi...

2013-08-27 17:35:08

kulhajs.dc: marcel.rozek@gmail.com

Dakujem

2013-08-27 20:51:43

kulhajs.dc: Můžeš mi to prosím poslat taky, děkuju. O.Ascona@seznam.cz

2015-04-01 18:03:43

kulhajs.dc: ahoj môžeš to poslať aj mne s pozdravom mail@hotelhavrania.sk ďakujem pekne

2015-05-29 20:50:25

Zdravim mam takovej dotaz ohledne obdobneho dotazu tady z vlakna. Mam L200 r.v. 07 najeto 246tis. Nesviti me zadna kontrolka a diagnostika nic neukaze. Mam po udrzbe a vymene vsech filtru ale to nepomohlo. Auto mi pred vymenou i po vymene zaclo cukat nejvic to je poznat pri 3. a 4. rychlostnim stupni zhruba od 2 do 3tis otacek. Nejhorsi je ze to necuka furt napr. v utery cesta do prace 240km tak to parkrat zacukalo zhruba 15km. Nekdo me rika ze me ceka cerpadlo se vstrikama jinej ze by to mohla byt vaha vzduchu. Tak se chci zeptat jestli se s ti nekdo z vas nesetkal?Diky

2015-05-29 23:34:41

Zdravym vas,po roku a pol problem vyrieseny. Nejaka hadicka z podtlaku bola zle nasadena. Auto ide jedna basen a zerie to 18litru 😭

2017-01-11 17:42:21

kulhajs.dc: Zdravím Ťa, môžeš mi to tiež preposlať. Mám úplne stejný problém s tou stratou výkonu, a spáleným vzduchom vnútri. Mám podozrenie, že to bude vypalovaním dpf, ale na prístrojovke mi nič nesvieti.

A druhá vec: tiež je tvoje auto také hluché od spodku? Mne to vôbec neťahá také 3 sekundy, až potom zacítim že zabralo turbo a to už je rachot. Ale tie prvé sekundy to je zatrest. Ten motor je úplne mŕtvy zo začiatku.

Doplňujem email: eurotrans0@mail.t-com.sk

2017-01-13 18:00:36

Zdravím vás mal som podobný problém 2,5did 123 kw vďaka rallitronicu.obcas mi auto cukalo niekedy zas malo slabší výkon vecsinu to robilo keď bolo napísané alebo vlchko niekedy aj keď bolo sucho. Minuli týždeň sa cukanie zvisilo okolo 3000uz to prestalo ťahať nakoniec vyhodilo aj chybu vadny regulátor tlaku v čerpadlo.skusil som ho čistiť týždeň bol kľud a potom znova.nakoniec som ho musel vimenit ale na ruskom jednom fóre som sa dočítal že sa dá zameniť za typ 1920.QK Citroen Peugeot pod timto cislom sa dá kúpiť v elite.po nahodení a vymazaní ide auto ako hodinky je lepší jak start tak výkon a aj chod motora je taký jemnejší.tento ventil je proti originálu o nejakých 200eur lacnejší.hold Mitsubishi je Mitsubishi.ten ťah od spodu je bieda treba to držať okolo 2000otackach dá sa to riešiť krabickou chipom ktory obľubuje rj cez snímač tlaku na raile a stim že musíš pokiaľ nemáš rellitronic dať odpor na snímač tlaku vzduchu v sanitke a dáš regulačný ventil na turbo aby si mu zvisil tlak.ked to nájdem na Tom ruskom fóre hodím to sem.

2017-01-14 15:29:38

https://www.drive2.ru/l/1499829/

https://www.drive2.ru/l/453761852787130864/

https://www.drive2.ru/l/1030072

https://www.drive2.ru/l/5305556

2017-01-14 17:27:31

Mne sa podaril vyriešiť tento problem pred 1 mesiacom závada bola banálna. Hore pod krytom motora tym plastovým je hadička nejakého sania ktorá bola čiastočne upchatá od karbonu. Zistil som to ked zasvietila kontrolka motora a na diagnostike to hlasilo chubu asi 110 neviem isto v mitsubishi to urobil na počkanie dočasne, prepchal drôtom aj hadičku aj otvor a auto ide ako vino. Asi 2 roky žiadna chyba nič kontrolovali palivový systém automaticku prevodovku proste všetko. Problem sa objavil až vtedy ked sa to zapchalo viac a vyhláslila diagnostika chybu. Možno Vám to pomôže a možno to bude niečo iné skúste.

2017-01-14 17:41:25

Preto je lepsie zaslepit egr ventyl nato sa chytam v najblisej dobe


Odpovědět