Fórum - Téma


Spotreba pri 110km/h a 130km/h??


Fórum ASX / RVR Spotreba pri 110km/h a 130km/h??

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mitsubishi ASX / RVR  |  Naše vozidla


1  2

2017-08-09 09:21:33

32da: Sorryjako, ale hloupem vlakne po otci lze jiste psat blbosti, no neee!

I kdyz v tomto pripade jsem to myslel vazne...

S pozdravem Raven

2017-08-09 17:15:49

Dnes 100km do Polska po dálnici a zpět.Zpatky jsem jel až 150km /hod a spotřeba byla až 9,1,při dojezdu ve městě jsem to stáhl na 8,7.Proste neřeš pořád spotřebu a užívej jízdu. Jinak jezdím průměrne za 6,2,podle palubního pc 6,4...

2017-08-09 20:31:51

Zdravim,tie spotreby čo tu pišete je pre benzin alebo naftu

2017-08-09 21:26:40

Já psala naftu. Ale je to fakt individuální, podle stylu jízdy

2017-08-09 21:28:54

Jedna otázka , která s tématem trochu souvisí. Protože se s atmo 1,6 teprve seznamuju potřebuju vědět pod kolik otáček se už dá mluvit o podtáčení. Většinou pokud jezdím na spotřebu točím mezi dvěma a třemi tisíci. Když jedu trochu živěji tak to vyženu až k pěti. A teď dotaz. Pokud budu jezdit hlavně na spotřebu a točit to většinou na 2 až 3 tisice s tím , že to jen občas proženu do vyšších otáček , budu motor ničit ?

2017-08-09 21:43:12

pište či mate benzin alebo diesel,lebo je v tom chaos

2017-08-10 11:02:58

kárl: To musíš prostě cítit. Když jedu z mírného kopce a nepotřebuji akcelerovat, tak nechávám motor "bublat" na co nejvyšší převodový stupeň klidně kolem 1500 ot/min a jen lehtám plyn, pokud je potřeba akcelerace nebo aby motor trochu tahal, rozhodně pod 2000 ot/min nechodím. Prostě jde cítit, kdy motor víc vibruje a trápí se v nízkých otáčkách než aby se probouzel a tahal. Motor je lepší zahřívat postupně, než ho trápit v nízkých otáčkách a pak ho točit do těch vysokých. Při průměrné jízdě, kdy je motor pod plynem (20 - 40% intenzita sešlápnutí pedálu) bych pod 2000 - 2500 ot/min nechodil

2017-08-10 11:23:08

harmassan: Díky moc . Motor samozřejmě poslouchám. Jen jsem si nebyl jistý těmi otáčkami. Všude čtu, že je potřeba atmosféru točit a tak jsem se bál abych tomu hned zezačátku nějak neublížil když to budu točit v běžným městským provozu v nižších otáčkách od 2,5 do 3 tisíc. Pod dva když nejedu z kopce taky nikdy netočím. To už je opravdu znatelný trápení motoru.

Teď s tím tedy jezdím běžně v rozmězí 2,5 až 3 tisíce s tím, že to občas hlavně o víkendech kdy se dostanu mimo město proženu do vyšších otáček.

2017-08-10 13:48:51

kárl: Když se podíváš na charakteristiku výkonu a kroutícího momentu tohoto motoru, tak uvidíš, jaké otáčky potřebuješ vzhledem k situaci, ve které se nacházíš. Spektrum použitelných otáček je u atmosfér naprosto perfektní od 2 do 6 tisíc ...zatímco většina (ne všichni) malých oturbenců musí pořád řadit, protože jsou použitelní od 1800 - 3000 ot....

Za studena jezdím cca od 2 do 3 tisíc

Normální ježdění po zahřátí od 2 - cca do 4

Předjíždění, kopce a když se můžu vyřádit tak to do těch 6 tahám

2017-08-10 13:52:38

harmassan: skvělý, díky za pro mě úplně vyčerpávající shrnutí. Přesně tohle jsem potřeboval vědět

MaM
Mirec
2017-08-10 14:51:17

kárl: podobne ťahám aj ja

2017-08-11 15:45:35

Presne tak, 2000 ot. je rozumna hranice. Jinak jezdim 60:40 okresky:mesto vetsinou na spotrebu a v pohode se vlezu se spotrebou pod 6L. (aktuálně 5,8) takze presne to co jsem od auta ocekaval.

2017-08-12 11:08:29

kárl:

2017-08-12 11:09:13

raven:

2017-08-12 11:16:55

Budu se opičit.


Odpovědět

1  2