Fórum - Téma


Pověst Pajera V60, 3.2DiD


Fórum Pajero III V60 Pověst Pajera V60, 3.2DiD

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mitsubishi Pajero / Montero / Shogun III V60  |  Naše vozidla


1  2

2017-07-09 09:59:56

V Německu je v nabídce dost Pajer V60 automatů s benzínem a pár krátkých s manuálem. Ten manuál vycházel lépe na spotřebu, ale komfort je lepší u automatu.Budoucí nástupce bude u mě taky šestiválec v benzínu protože nevidím dlouhodobou perspektivu pro diesel a jeho provoz po Evropě.

2017-07-09 10:30:26

No taky záleží o kolik je ta spotřeba rozdílná,ja mam dálky za 10,5L, sice jsem s ním najel zatím jenom kolem 3000km ale oproti už trebadieselu - myslím 9,5L není zase takový rozdíl, jinak s dieselem jsem ještě nejel, obo takovej 3.2 4válec může vypadat taky zajímavé :)

2017-07-09 10:53:17

Ten diesel má výhodu ve velkém krouťáku od volnoběhu a tahání vleku je s ním pohodový. Maximálně jsem se dostal na 16.7 l nafty při táhnutí vysokého vleku dálniční rychlostí. Jinak prázdné Pajero bere kolem 9 litrů nafty v městském a příměstském provozu a to je super.

U benzínu bych si představoval 9 stupňový automat a benzín nad 3 litry obsahu. Jinak s naftou budu jezdit dokud to půjde a bude možnost brát čistou naftu bez biosložky.

2017-07-09 12:29:09

Tyjo jestli ve městě jezdí za 9 mimo město musí jezdit 6-7 litrů,to není špatný...

2017-07-14 15:15:04

Pánové, co si myslíte třeba o něčem takovém?

http://www.autoa1.cz/cs/n...ach=&rvdo=&rvod=&cdo=&cod=

Myslíte, že to tu hodnotu má? Samozřejmě na foto vypadá moc pěkně, spíše stojím před rozhodnutím zda koupit něco relativně drahého, ale v dobrém stavu (a v případě že se něco vysype mít smolíka), nebo koupit levněji a spíše nechat odložený "pakl" bankovek na opravy..

PS.: Pajero se mnou najede odhadem tak max 10-12 tis km ročně.

Mám jiné auto na denní ježdění.....

Každý názor dobrý

2017-07-14 18:47:50

Před dvěma roky a pár měsíci jsem koupil za 180 TKč včetně DPH stejné Pajero i s stejnými Km a měsícem přihlášení. Jen rozdíl je že mám manuál a ten jsem vyžadoval vzhledem k lepší spotřebě. To se mi potvrdilo. Najeté Km mám potvrzené z protokolů STK a na netu jsem našel historii a vše souhlasí a nebylo to stočený. Ale do perfektního stavu jsem to dal za více než 100 TKč a každé Pajero bude vyžadovat generálku excentrů geometrie obou náprav, novou nádrž a plnící potrubí. U nádrže je snad šance u Pajera z jihu Itálie že bude po 10 letech zcela OK. Ale Pajero u nás a bez pečlivé servisní práce a preventivního protikorozního nástřiku při novém autě asi není.

Dále sleduji že Pajera se prodávají dráž než před dvěma roky, pokud se nejedná o vrak před smrtí.

2017-07-14 19:58:53

wolf: Chápu a díky za zprávu. Já zase před dvěma roky prodával 2002ku V60 asi za 160tis a stavem tomuto inzerovanému nesahala po kotníky.

Chápu že upřednostňujete manuál - u mě vlak zase nejde přes automat Většinou bývají s automaty i dražší. Možná ta cena je vyšší, ale zase 1. majitel, kompletní historie, edice Dakar a dle fotek a informací není na laku ani 1mm poškození nic.

Ono problém je, že pěkný Dakar V60 v automatu se téměř nedá sehnat ( u nás ).. V DE jsou ceny prakticky pouze kolem 200-250tis za pěkné kousky v Dakaru, tak asi je ta cena OK.. Bohužel předpokládám, že už neporoste.. Takhle jsem ochotný tomu autu dát vše co bude potřebovat, ale rád bych aby se mi v příštích 10ti letech nerozpadalo před očima (což dle všech for a diskuzí a mých bývalých zkušeností je dost pravděpodobné), ale nemůžu si pomoct, nic co by splňovalo vše co potřebuji v tolika ohledech prostě není. Včera jsem byl tak zoufalý, že jsem se díval i na Touaregy a Land Rovery Discovery III, ale prostě mě nto nebere

2017-07-14 20:36:21

Discovery je menší nebo? Dlouho sem v tom neseděl...

2017-07-14 20:37:36

On je problém v myšlení Bruselu a ten jde po autech této velkobsahové kategorie a může se stát i to že je nepustí do centra měst. Takže 10 let v budoucnu může znamenat konec Dieslů. Moje Pajero je nákladní a tak možná vydrží déle legislativně, protože osobní auta zakazují snáze zákonodárci než dodávky podnikatelů a zásobování. Uvidíme co ukáže budoucnost.

Osobně si myslím že u deset a více let starého Pajera jsou dnes ceny dost vysoký.

2017-07-14 22:34:08

Wolf: Máte pravdu, to tak asi jednou bude. Ale stále je to co by kdyby, trochu by mě štvalo, kdybych si to pustil do hlavy a čekal až někdo něco zakáže a řekl si, že dnes si kvůli tomu to auto nekoupím. Asi to člověk musí řešit operativně až něco takového přijde. Do některých velkých EU měst se člověk nepodívá už dnes s dieselem, ale nečekám, že u nás by to přišlo nějak brzy.. Možná nejužší centrum Prahy a tam normálně autem člověk také nejede, protože se tam nedá hnout

filom3n: Jakoby, kufr má lehce menší, ale to by mi ani tak nevadilo. Jde o to, že to je prostě Anhlické auto s motory od Peugeotu (hlavně ta 2.7TDV6) a to je mi prostě nesympatické. Navíc elektronika Discover si žije také vlastním životem + většina pouze na měchách, což s sebou ponese dost trápení případného navíc... Jinak je to vzhledově pěkné auto - to víte, mám rád "vzhled krabice"

2017-07-14 23:13:53

Mně by.se Disco líbila kdyby neměla ty divný zadní okna, range rover je mi sympatictejsi. Každopádně mitsu se mi zamlouvaj nejvíc...

2017-07-14 23:53:25

Mě se Pajero taky líbí i když je jeho vzhled dnes zcela archaický. Ale jeho rozměry a prostorové možnosti jsou fantastický a proto ho mám rád. Nyní jezdím hodně s vlekem na kterým odvážím materiál z rekonstrukce bytu v centu Prahy do sběrného dvora a není nad jeho tažnou sílu. Prostě dělník a takové vlastnosti má jen málo současných aut.

2017-07-18 17:32:09

Takto vypadá kvalita motorovýho oleje po ujetí 1774 km a celkem při 261774 km. Vyplatí se měnit po 10 tkm a tím je čistota vnitřku motoru zaručená.


Odpovědět

1  2