Fórum - Téma


Pinin škrtiaca klapka


Fórum Pajero Pinin Pinin škrtiaca klapka

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mitsubishi Pajero / Montero / Shogun Pinin  |  Naše vozidla



2013-10-18 16:31:11

Neviete mi niekto poradiť zháňam škrtiacu klapku na P Pinin r. 2001 1,8 GDI. Dnes som sa vrátil zo servisu a škrtiaca klapka je vadna. Nedrží otáčky pri voľnobehu a špatne mi štartuje. Auto bolo na diagnostike všetko ostatné je v poriadku. tu som zabudol napísať, že v servise diagnostika závadu na škrtiacej klapke nevypisovala aj tak mi ju odporúčali vymeniť.

2013-10-19 10:06:45

klemo: klemo: klemo: Ahoj připrav se , že to je palba. Mě taky auto nedrželo otáčky , po nastartování kolem 2500otáček za chvilku 1500 nejednou si to přidalo samo a po zahřátí volnoběh minimální. Svítila kontrolka motoru. Byl jsem v autoservisu ve Vraníně u Třeboně (p. Smetana). Ten řekl , že jsou dvě možnosti - buď celá klapka nebo potenciometr na klapce.

Kecal bych kolik říkal za klapku ale ten potenciometr mě přišel na 4 000,- Kč a rozhodně to byla ta levnější varianta.

Od doby co jsem to koupil jsem měl problém s takovým poškubáváním auta při jízdě. V nižších otáčkách si auto přidalo samo . Žádná tragedie ale bylo to neříjemné. Od výše zmíněné opravy je klid. Tak bych se být tebou nejdřív zeptal jestli to nemůže být tím potnciometrem.

2013-10-19 19:27:58

zurik: Tak mam to hotové autíčko šľape ako nové. Za tu klapku pýtali v servise 1480 € Materiál ma nestal nič. Musím poďakovať Slavovi z tohoto fóra, ktorý bol ochotný sa na to pozrieť. Keď som šiel za ním tak na križovatkách som pribrzďoval ručnou brzdou a nohou udržiaval otáčky aby mi motor nezdochol. Prvú vec, ktorú mi skontroloval boli sviečky a tlaky. Potom sa pustil do škrtiacej klapky. Ta po najazdení cca 120 km bola znova špinavá od sadze. Celú klapku rozobral prečistil nanovo a premeral s konštatovaním, že klapka je v pohode. Na to mi povedal že problém je v EGR ventile. A mal pravdu. rozobral ventil a ten bol zaseknutý, čiže stále prepúšťal spätné plyny. po odpojení emulatorom EGR a poskladaní auta v pohode naštartovalo a otáčky držal ako nový. Ešte sme urobili skúšobnú jazdu aj s napojenou diagnostikou. Celé auto zdiagnostikoval a nevypisovalo žiadné závady. Slava odporúčam pri problémoch s GDI motormi rozumie tomu lepšie ako servisáci v Mitsu . Myslím, že som ušetril dobrú kopu € Aj ten EGR ventil je poriešený a to tým, že mi už nebude zanášať sadzami sacie potrubie bude tam emulátor .

2015-07-11 18:01:19

klemo: Dobrý deň prajem. Potrebujem súrne poradiť. Mám auto Mitsubishi Pajero Pinin 2,0 GDI. Rok výroby: 2000. Mám zjavne podobný problém ako ste mali vy. Svietila mi kontrolka motora, a po zdiagnostikovaní sme zistili že je vadný servomotor škrtiacej klapky. Mohol by som vás poprosiť, či by ste mi vedeli nejako pomocť? Prípadne dať číslo na Slava, ktorý Vám to robil? Auto mám 3 mesiace, klapka vyzerá akokeby už bola menená, je pekná strieborná. Neviem kedy bola menená.

2015-07-11 21:32:33

dziakm: cislo na mna najdes http://www.mitsubishiclub...member_detail.php?id=6854

2016-03-08 15:33:49

Zdravím, mám podobný problém u Pinina. V servisu mi řekli, že diagnostika ukazuje poruchu škrtící klapky, a že takový díl sehnali prozatím jen u autorizovaného prodejce za 41 000 Kč. Což je dost palba. Nevíte někdo o levnějším zdroji, případně nějakou radu.

Dík Karomill

2016-03-08 18:50:24

karomill: klapky repasujem citaj sz

2016-04-13 10:46:39

Zdravím,

tak jsem vyřešil problém se škrtící klapkou, teda vyřešil...já jsem ho nevyřešil, je to zásluha Slava. Odešla mi škrtící klapka na Pinin 2.0 GDI, v servise mi napsali...cena 41 700 Kč bez DPH....Pinin je 2001, a to by bylo skoro víc, než jsem dal za auto.

Vezl jsem ho na odtahovce na Slovensko, docela jsem měl z té cesty strach, ale nakonec jsem dorazil. Během dopoledne byl problém vyřešený, dozvěděl jsem se spoustu zajímavých věcí, takže jsem maximálně spokojený. Nakonec mně to stálo jen 800 EURO.. i když je to dost peněz, i přesto paráda...30 tyčí ušetřených....

Slava můžu všem vřele doporučit, a pokud budu řešit nějaký problém, tak nejdřív s ním.

2016-08-12 13:18:20

Tak i já se přidám s vyřešeným problémem.

Příznaky: otáčky na volnoběhu lítaly z cca 800 až na 1500. Po chvilce se sklidnily a jakmile jsem přidal plyn, opět to samé. Při jízdě auto strašně škubalo, nedalo se v podstatě jet. Na plný plyn problém nebyl.

Oprava: kontaktoval jsem Slava přes zprávu a řešili jsme co a jak udělat. vymontoval jsem klapku a poslal mu ji na slovensko (cca 400,- za expresní poslání). Slavo mi potvrdil přijetí a pak mě postupně informoval, co dělá. Dokonce mi napsal, co mi auto dělalo, aniž bych ho až tak detailně informoval. To jsem koukal poprvé.

Slavo opravil servomotor klapky, který byl ko (ukazoval mi video z opravy mé klapky, kterou když u sebe doma připojil, tak při otevření klapky celá klapka pochodovala po zemi, jak strašne škrtící klapka vybrovala. Poté vyměnil snímač polohy škrtící klapky, který vypadal, že je dobrý, ale byl taktéž ko.

Doprava zpět: Slavo měl jet do Mikulova ptracovně, ale nakonec z toho sešlo, takže vyrazil s rodinou do Břeclavi a Valtic. Jelikož to mám kousek, tak jsem se u Valtic potkali, pokecali, dal mi klapku a já ji odjel domů namontovat. Jakmile jsem přijel a klapku namontoval, motor jakoby mávnutím kouzelného proutku běžel jak z výroby. Tedy aspoň podle mě. Hned jsem sedl do Pinina a jel zpět za Slavem, tentokrát do Rakouska, kam jsem přijel v osm.

Diagnostika: tam to Slavo napíchnul a pak působil jak nadaný umělec - nekomunikoval, chodil od kapoty za volant a zpět, přidával plyn, poslouchal auto a motor a já koukal podruhé. Napojil ještě emulátor EGR ventilu, takže mám egr vyřazený z provozu, ale ŘJ si stále myslí, že EGR funguje. Koukám potřetí. Kolem jedenácté je vše hotovo, ale Slavo mě odmítá pustit domů, že se mu nelíbí, že motor nejde na chudou směs. Obyčejný mechanik by se na to vykašlal - koukám počtvrté.

Zakončení: o půlnoci vše maká, jak má. Slavo mě pouští domů (hurá) a my se finančně vyřizujeme. Vše podle toho, jak jsme se domluvili po zprávách a telefonu.

Doporučení: jakmile někdo budete mít pod kapotou GDI a budete mít problém, tak neváhejte Slavu kontaktovat. Ten borec ví o čem mluví a tomu motoru opravdu rozumí.

Slavo ještě jednou DÍKY MOC

2017-05-12 15:04:48

Zdravím ,mohl bych požádat zdali je možné zjist kontakt na Slavu. Mám stejné problémy s Pininem . Děkuji

2017-05-12 18:18:17

vaseks2: kontakt na mna je na mojom profile ale dam ho aj sem 00421903964282

2017-09-10 18:31:43

Zdravim pani. Potrebujem pomoct mam Pinin 2.0GDI dnes som siel po ceste zacal som pocitovat take jemne sklbanie motorom take jednosekundove. O chvilu sa mi rozsvietila kontrolka motora. Neskor kontrolka zacala blikat a auto mi preplo asi do nejakeho nudzoveho rezimu a otacky nejdu viac ako do 3000 a ked vypnem motor a znova zapnem tak niekedy nastartujem v nudzaku a niekedy ide motor normalne az na to male trhanie. Tipujem to na nejaku zavadu zo skrtiacou klapkou. Diagnostiku zatial nemam, bude asi v utorok. Skuste poradit coby to este mohlo byt zatim diky moc.

2017-09-10 20:41:52

gazda: na99% je to klapka zajtra mi ak chces

2017-09-10 21:38:28

slavo: ok zajtra brnknem :)

2017-09-11 11:32:17

zdravim panove mam pinin 1,8GDI po zohriati sa mi rozsvieti kontrolka poruchy motora a motor prejde do jednoducheho režimu neviete co by stým mohlo byt dakujem za odpovede


Odpovědět