Fórum - Téma


Motor 2,2 PSA- zamrzani nafty


Fórum Outlander II Motor 2,2 PSA- zamrzani nafty

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mitsubishi Outlander II  |  Naše vozidla


1 ......... 6  7  8  9  10

2017-01-11 13:31:19

yanmar: No tak urcite, pokud je to OMV Artic, tak je to asi tutovka.Jen Praha a okoli se tezko shani.

Ja mel rano -18, Vervu do -30 , predehrev a bez problemu. Jinak bioslozky tak nevadi, jako parafin, ktery v normalni nafte vytvori hrudky atd. - viz me prvni prispeveky v tomto foru. Jen pro info , po cely rok beru Eurooil [ CEPRO] bez Babisovin [biosracek] a zatim vse v poho.

2017-01-11 14:12:33

tessipete: OMV nabízí MaxxMotion Diesel, která je údajně až do -40 st. Celsia. Je to ta verze Arctic anebo není?

2017-01-11 14:28:56

petrmaj: ano, je to ona MaxxMotion Diesel. Bydlim ve Spindlu a vozim si ji na zimu az z Mlade Boleslavi. Vedle v kanystru mam Vervu a je zakalena jak mleko ... od bioslozek. MaxxMotion Diesel od OMV je uplne cira .... Michal

2017-01-20 11:55:32

yanmar: Můžu potvrdit. Loni jsem nechal namontovat Stanadyne 26296P předehřev nafty a v zimě tankuji u OMV Maxxmotion Diesel a zatím bez problémů, ještě jsem nezamrznul. Ovšem je třeba podotknout, že zatím největší mráz u nás byl -16'C, takže žádný extrém.

MVC
Michal

misoudek, 2010-12-04 18:12:01 napsal:

Tessipete - tzv. zimní nafta třídy F musí být na benzinách k dispozici od 16.11 do 28.2. Ta musí mít předepsanou filtrovatelnost -20°C a bod zákalu -10°C. Skutečná operabilita se pohybuje okolo -17°C. V mezidobí od 1.10. do 15.11. a 1.3. do 14.4. musí být k dispozici motorová nafta třídy D s filtrovatelností -10 °C. V letním období je pak k dispozici tzv. letní nafta třídy B s filtrovatelností 0°C. Některé benzinky pak dodávají tzv. arktickou naftu, třídy 2 s filtrovatelností -32°C, bodem zákalu -22°C a operabilitou téměř -30°C. U nás je ze zimní nafty na tom být nejlépe Verva Diesel s filtrovatelností -26°C. Ale jak se tu někdo zmiňoval, myslím Jarda, můžou se zbavovat starých zásob letní nafty a můžou to vzájemně ředit v poměrech, které nesplňují normy !

Při nízkých teplotách, již okolo 0°C dochází k vylučování parafínových krystalů a tím dochází k ucpávání filtru paliva. Proto se doporučuje jej před zimním obdobím vyměnit, pokud není nový. U velkých čerpaček se to snad nestává, ale pokud jezdí cisterny pro ty malé pumpy či ty v areálech z JZD apod. může nastat tento problém. Přepravní cisterny vyčistěj a pak je vyplachnou vodou, která tam ve zbytku může zůstat a pak je zaděláno na problém ještě s vodou na benzínce. Ale i ty velký jednou vozej naftu, podruhý benzín, tak to taky musej nějak čistit. Tady v Čechách jsou nepoctivci chráněný - ČOIka nesmí průseráře zveřejnit a vy jen skřípate zuby když se Vám kvůli tomu podělá auto.

2017-01-20 16:15:20

misoudek: S tou COI ohledně čerpacích stanic se to zlepšilo viz týdeník svět motoru v minulém týdnu to tam bylo. Dokonce i čerpaly který kailily vody tedy benzin. S paměti t bylo kolem Ostravska, nad Pardubkama, Hradec Kralovej a něco bylo i ve Středozemi Prahy.


Odpovědět

1 ......... 6  7  8  9  10