Fórum - Téma


Lpg - zkušenosti,klady,zapory ?4g63


Fórum Eclipse II Lpg - zkušenosti,klady,zapory ?4g63

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mitsubishi Eclipse II  |  Naše vozidla

Diskuze o vozidlu

1998 Eclipse II 2.0

23 fotek  |  27 servisních knížek  |  34 diskuzí

Výkon motoru 107 kW (146 PS) při 6000 ot./min. Točivý moment 177 Nm (131 ft/lb) při 5000 ot./min. Maximální rychlost 217 km/h. Hmotnost 1 375 kg. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, 4G63(4).


1  2

2017-07-14 02:12:32

armoredbull: Fakt tak málo ? není to údaj pro turbo který má menší kompres ?

Já naměril kolem 15,5 až 16 BAR

2017-07-15 01:00:38

lukáš.n: Pozor ,kompresní poměr je úplně něco jiného než tlak ve válci. Porovnáváš jabka s hruškama. To jsou dvě úplně rozdílné věci, které nemají spolu souvislost. Velikost kompresního poměru neudává tlak ve válci. Motor 4g63t má předepsaný tlak ve válci 12,5 Bar, minimum 9,35 Bar, rozdíly mezi válci by neměly přesáhnout 0,1 Bar. Motor 420A má předepsaný tlak 11.72 Bar - 15,51 Bar, minimum je 6,89 Bar. rozdíl mezi válci by neměl být 25%. Motor 4G64 by měl mít tlaky ve válci 13,5 Baru, minimum 10,20 Baru, rozdíl mezi válci by neměl být větší než 0,1 Baru. Motor s 6 Bary snad už nejde ani nastartovat. Každopádně jen výměna těsnění taky nepomůže, minimálně se ten motor měl překroužkovat. Pokud to tedy nešlo ven přes sedla. 15,5 až 16 je zase už nějak moc. Jak si to měřil? Jak dlouho si točil startérem? Dokud ručička nepřestala stoupat? Když budu mít motor který má s bídou 10 Baru, ale budu startérem točit třeba i minutu, tak z něj taky vymačkám 14 Baru. Taky záleží jak kvalitní máš měřák.

2017-07-15 19:06:32

brdy: Ano točil jsem dokud ručka nepřestala stoupat + plně otevrená klapka, dělám to špatně ?

Měření tlaku ve válci  |  Více info

2017-07-15 21:42:55

lukáš.n: Nemyslím že bys to dělal špatně, měl sem namysli extrémně dlouhé měření. V podstatě si to mohl měřit i kratší dobu, je vidět že cca od pátého stlačení válce už tlak skoro nestoupá. Teď je otázka jak přesný ten měřák je, každopádně tlaky v motoru máš určitě dobré, hlavní je aby byly i souměrné


Odpovědět

1  2