Články


Hardcore tunning aneb jak dostat z Eclipse 600HP

1 komentářů 2006-11-15 Přečteno: 5 428x

Hardcore tunning aneb jak dostat z Eclipse 600HP

Vzhledem k tomu, že už to je rok co jsem Vám sem napsal článek a celkem asi zajímavý podle počtu shlédnutí, rozhodl jsem se napsat seriál o tom, jak se dá z Mitsubishi Eclipse dostat pár koníků na víc. Sice je na internetu mnoho literatury, která se zabírá touto problematikou, ale tohle budiž seriál věnovaný konkrétnímu typu vozu a motoru a vzhledem k tomu, že jsem se rozhodl celou strastiplnou honbu za stádem koní nafotit tak to budiž i vyzkoušený postup jak na to a jak se nedostat do slepé uličky.

Vím, že každý nemá na kontě balík peněz, aby zašel, koupil a nainstaloval to nejlepší co se dá na Eclipse sehnat (a že toho je milion by byl tak akorát :-) ) tak tento seriál bude o tom jak začít i s pár korunami a postupně dokupovat ladit ladit a dokupovat až najednou zjistíte, že už máte pod kapotou 350 HP a ono to zas tolik nestálo a nemuseli jsme to kupovat najednou. Proto doufám, že si všichni přijdete na své.

Tady v klubu je spousta lidí, kteří jsou velmi šikovní a zdatní a to, čemu se budu věnovat v prvních pár dílech dávno znají, nebo už mají na svých autech, ale nějak se začít musí a né každý z Vás dělá generálky motorů třikrát do měsíce.

Startujem ....

Budu předpokládat, že máte běžného sériového eclipse s tím dokonalým motorem 4G63 a 150ti koňmi pod kapotou a najednou už jste se nabažili a zdá se Vám to málo.

Prvních pár koníků získáme lepšímy svíčkami tak 3 - 5 ale kouzlo lepších svíček není ve zvíšení výkonu, ale v klidnějším chodu motoru a hlavně v lepší akceleraci motoru hlavně ve vysokých otáčkách.

A jaké svíčky doporučit? No do japonce určitě DENSO no a když Denso tak Iridium Power IW-20 odtrh 1,1 mm a za ty čtyři svíčky dáme cca 2000 Kč. No jo a když nemám zrovna 2000 Kč tak nebudu brečet, ale koupim Brisk Premium DOR 14 LGS variantu jiskřiště 360 stupňů jsou také perfektní a vyjdou do 500Kč za všechny čtyři. Konkrétně Brisk dělá i ZC/ZS ale ty nic nevydrží a pak to kucká a škytá.

Brisk Denso

No ono to jede a zas tak moc to nestálo hmmm co teť ? Že by sportovní filtr? No jo ale co s váhou vzduchu a jak ho tam přidělam, když nechci koupit vložku od Green, nebo K and M co pasuje místo originále, ale stojí balík a zas takovej vítr to není. A to je to, o čem budu psát v dalším díle, ale jen pokud o to budete stát.

A o čem by ty další díly měli být? O kompletním tuningu motoru a skončí to přestavbou non turbo verze na turbo no a když o to bude zájem tak i o tom jak když už to předělaný na turbo mám co nejvíc z toho vytěžit a jak a které komponenty na motoru obměnit včetně návodů a fotek z montáže.

Čau lidi drake

Diskuze o článku Nové téma

Témata # Autor Poslední příspěvek
3000gt 1 waltr1

Foto galerie


Články